• A
  • A
  • A
مسلم کمیونٹی کے ایک ہی خاندان کے 14 ارکان نے ہندو مذہب اختیار کر لیا

مغربی بنگال میں تبدیلی مذہب کا معاملہ سامنے آیا ہے۔کولکاتہ میں مسلم کمیونٹی کے ایک ہی خاندان کے 14 ارکان نے ہندو مذہب اپنا لیا۔

ویڈیو

نیوز ایجنسی اے این آئی کے مطابق، ریاست میں سرگرم ہندو تنظیم 'ہندو سمهتی' کی طرف سے منعقد ایک پروگرام میں تمام لوگوں نے اپنا مذہب تبدیل کر لیا ہے۔


تنظیم کے کارکنوں نے صحافیوں کو مذہب تبدیل کرنے والے لوگوں سے بات چیت نہیں کرنے دیا اور اس کی کوشش کرنے والے صحافیوں پر حملہ کیا گیا۔

موقع پر درجنوں کی تعداد میں لوگ موجود تھے۔ سوشل میڈیا پر اس سلسلے میں کئی طرح کے جوابات دئے گئے ہیں۔ ایک شخص نے ٹویٹ کیا، 'ہندوؤں کو کتنا بدنام کریں گے یہ لوگ۔

کیا کوئی بیرون ملک مودی سے یہ نہیں پوچھےگا کہ بھارت میں ایسے لوگوں کو آپ نے تحفظ کیوں دے رکھا ہے۔

حبیب نے لکھا دال میں کچھ کالا ہے تبھی تو صحافیوں کو بات کرنے سے روکا گیا۔

ایک دوسرے شخص نے ٹویٹ کیا، 'اگر جبرا تبدیلی مذہب کرایا گیا ہو گا تو وہ لوگ جلد ہی دوبارہ اسلام قبول کر لیں گے۔

بہت سے لوگوں نے ہندو تنظیم کے کام کی حمایت بھی کی ہے تو کچھ نے میڈیا پر بھی سوال اٹھائے ہیں۔ اتپل اپادھیائے نے ٹویٹ کیاہندو سمهتي کو سیلوٹ یہ بہت اہم کام ہے۔

ملک کے مختلف حصوں سے تبدیلی مذہب کی خبریں آتی رہتی ہیں۔ عیسائی مشنریوں اور ہندو تنظیموں پر جبراً تبدیلی مذہب کے الزام بھی لگتے رہے ہیں۔ گزشتہ سال کرسمس کے موقع پر مدھیہ پردیش کے ستنا ضلع میں ایک ایسا ہی معاملہ سامنے آیا تھا۔ پولیس نے ضلع کے ایک گاؤں سے 30 سے زیادہ پادریوں کو حراست میں لیا تھا۔ ان میں سے ایک پادری کو اینٹی كنورزن لاء کے تحت گرفتار بھی کر لیا گیا تھا۔

تبدیلی مذہب سے متعلق ہندو تنظیموں نے مبینہ طور پر گھر واپسی کی مہم بھی چلائی تھی۔ مغربی اتر پردیش میں دلتوں کے مذہب تبدیل کرنے کی کئی واقعات پہلے ہی سامنے آ چکے ہیں۔

سال 2016 میں تمل ناڈو کے دلتوں نے ایک مندر میں منعقدہ پروگرام میں ان کی شرکت پر پابندی عائد کیے جانے پر مبینہ طور پر اسلام مذہب اپنانے کی دھمکی دی تھی۔ میڈیا رپورٹس میں تقریبا 200 دلتوں کی طرف سے ایسا کرنے کی دھمکی دی گئی تھی۔

بتا دیں کہ جبراً یا لالچ دے کر مذہب تبدیل کرانا قانوناً جرم ہے۔ ایسا کرانے والی تنظیم یا شخص کے خلاف قانونی کارروائی کی جاسکتی ہے۔



CLOSE COMMENT

ADD COMMENT

To read stories offline: Download Eenaduindia app.

SECTIONS:

  होम

  राज्य

  देश

  दुनिया

  कारोबार

  क्राइम

  खेल

  मनोरंजन

  इंद्रधनुष

  सहेली

  गैलरी

  टूरिज़्म

  MAJOR CITIES