• A
  • A
  • A
ٹرمپ کے وکیل کا بیان، فحش سٹار کو اپنے جیب سے رقم دیا تھا

طویل مدت سے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کےایڈووکیٹ رہے مائیکل کوہن نے کہا ہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ کے صدر بننے سے ایک دہائی قبل ان سے (ٹرمپ سے) دوستی کا دعوی کرنے والی فحش فلموں کی ایک اداکارہ کو انہوں نے اپنے پاس سے ایک لاکھ 30 ہزار ڈالر دیئے تھے۔

ڈیزائن فوٹو


کوہن نے منگل کو ایک بیان میں کہا، "سال 2016 میں ایک نجی ادائیگی میں میں نے اپنے اکاؤنٹ سے سٹیفنی كلفورڈ کو ایک لاکھ تیس ہزار ڈالر رقم دی تھی'۔


نیویارک ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق ایڈووکیٹ نے کہا، "اس رقم کے لین دین میں نہ تو ٹرمپ کی تنظیم اور نہ ہی ان کی انتخابی مہم شامل تھے۔ مجھے کسی نے براہ راست اور بالواسطہ طور پر اس رقم کو واپس نہیں کیا۔ كلفورڈ کو کی گئی رقم کی ادائیگی قانونی تھی۔

اس سے قبل انہوں نے کہا تھا کہ ٹرمپ نے كلفورڈ سے اپنے افیئر کا معاملہ مسترد کر دیا تھا۔
ذاتی رقم تبادلہ کا بیان دے کر ایڈووکیٹ نے پہلی بار لین دین میں ان کے کردار کو تسلیم کیا ہے۔

واچ ڈاگ گروپ کامن كج نے جنوری میں اعلان کیا تھا کہ وہ ایک لاکھ 30 ہزار ڈالر کے غیر اعلانیہ لین دین کے الزام میں شکایت درج کرارہا ہے۔

کامن كج کے ماہر مالیات پال ایس ريان نے ایک خط میں کہا کہ اس لین دین کے معاہدے کو انتخابی مہم میں شامل کیا جانا چاہئے کیونکہ وہ رقم 2016 میں صدر کی انتخابی تشہیر کے لیے دی گئی تھی۔

کوہن نے کامن كج کے انتخابی مہم فینانس قانون کی خلاف ورزی کے دعوے کو غلط قرار دیا ہے۔

واضح رہے کہ امریکہ کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے وکیل نے 2016 انتخابات سے ایک ماہ قبل ایک سابق فحش اسٹار کو مبینہ طور پر محبت کے معاملات پر خاموش رہنے کے لیے ایک لاکھ 30 ہزار ڈالر دینے کا انتظام کیا تھا۔

CLOSE COMMENT

ADD COMMENT

To read stories offline: Download Eenaduindia app.

SECTIONS:

  होम

  राज्य

  देश

  दुनिया

  क्राइम

  खेल

  मनोरंजन

  इंद्रधनुष

  सहेली

  गैलरी

  टूरिज़्म

  اردو خبریں

  ଓଡିଆ ନ୍ୟୁଜ

  ગુજરાતી ન્યૂઝ

  MAJOR CITIES